Tato dráha byla nejspíš založena kolem roku 1979. Za tu dobu uplynulo mnoho změn. Tato dráha měla dříve dvě nespojené tratě (falešnou dvojkolejku). Poté byla rozdělána. Koleje se schovaly a třičtvrtě doplňků bylo rozprodáno. Zbyl pouze nepatrný počet doplňků. Zbyla jedna lokomotiva, která je v provozu pouze jedním směrem a druhá lokomotiva ze které se musel vyndát motorek. Pak asi pět vagonů a z toho třičtvrtě vagonům chyběly součásti, které byli důležité. Po několika letech se dráha zase dala do provozu, ale jel jen jeden okruh a vagonky se dokoupily. Některé vagonky se postupem času neudržovali na trati a vždy se vykolejily a nepodařilo se to zpravit. Protože lokomotiva byla stará a dělala rachot, tak se koupila další a už byly dvě. Lokomotivy jezdily po dráze velmi špatně z důvodu nevhodného podkladu. Pak přišla další pohroma pro dráhu. V srpnu 2003 se přestěhovala celá dráha. Ze začátku to byla jednokolejka na koberci. Pak se přišlo s nápadem, koupit stoly a dráhu přesunout na stůl. Pod kolejivo se dal koberec zelené barvy a bylo to. Potom se přišlo s návrhem, že by jsme mohli udělat falešnou dvoukolejku. Udělali jsme falešnou dvojkolejku a dokoupili vybavení. Potom přišla další rekonstrukce, koupil se most a udělala se třetí dráha. Tato dráha měla v účelu udělat na spodních drahách tunel. A co ze starými domečky? Přidali jsme je tak, aby vypadaly, že jsou v dáli.